Domeniul meu este blocat la furnizorul meu actual, ce pot face?

Dan Boricean

Ultima actualizare 22 de zile în urmă

Registratorii pot „bloca” numele de domeniu pentru a preveni modificările neautorizate ale domeniului.


Aceasta se numește adesea „Blocarea domeniului” sau „Transferul clientului interzis”. Această stare poate fi afișată dacă efectuați o căutare WHOIS pe un nume de domeniu.

Domain Status: clientTransferProhibited https://icann.org/epp#clientTransferProhibited

Dacă registratorul dvs. nu vă oferă acces pentru a debloca numele de domeniu pentru transfer, atunci ar trebui să îl puteți contacta pentru a solicita acest lucru. Odată ce un domeniu a fost deblocat, ar trebui să îl puteți transfera către StackCP.

Ce este blocarea transferului de 60 de zile?

Când un domeniu nou este înregistrat - sau dacă transferați un nume de domeniu - acesta va fi supus unui blocaj de transfer de 60 de zile, care nu poate fi ocolit.


Blocarea transferului de 60 de zile este aplicată și domeniilor ale căror informații de contact ale Registrantului au fost actualizate. Puteți solicita mai întâi transferul, apoi actualiza informațiile de contact la finalizarea transferului pentru a vă asigura că puteți transfera domeniul.

Notă: Blocarea transferului de 60 de zile se aplică numai TLD-urilor generice. Alte domenii - cum ar fi TLD-urile cu cod de țară - pot urma politici diferite și sunt decise de registrul local pentru domeniul respectiv.

Ți-a fost util acest articol?

0 din 0 au apreciat acest articol

Încă ai nevoie de ajutor? Trimite-ne un mesaj