Cum anulați o plată recurentă sau un serviciu

Dan Boricean

Ultima actualizare 20 de zile în urmă

Articolul vă arată cum să anulați o plată recurentă pentru un produs sau serviciu cu un plan de abonament de reînnoire automată.

Anularea unui abonament nu afectează serviciul curent. În schimb, acest pas împiedică serviciul de abonament să continue dincolo de perioada curentă de plată.

Anularea unui abonament
  1. Conectați-vă la contul magazinului.
  2. Faceți clic pe fila de meniu Produse și servicii.
  1. Faceți clic pe Abonamente în meniul din stânga.
  2. Pe pagina Abonamente, faceți clic pe o achiziție.
  1. Pe pagina următoare, faceți clic pe fila meniului Facturare.
  1. Pe pagina următoare, faceți clic pe butonul Opțiuni de anulare.
  2. Faceți clic pe „Solicitați anularea imediată“ pentru a anula serviciul imediat sau alegeți „Sfârșitul termenului de facturare“ pentru a lăsa serviciul să funcționeze până la încheierea perioadei curente de facturare.
  3. Adaugă un motiv.
  4. Faceți clic pe Trimitere cerere.
Confirmarea anulării

Noi vom trimite automat clientului o notificare prin e-mail pentru a confirma anularea abonamentului.

Clienții pot confirma, de asemenea, modificările de plată în tabloul de bord al contului lor de magazin.


  1. Conectați-vă la contul magazinului.
  2. Faceți clic pe fila de meniu Produse și servicii.
  3. În pagina Abonamente, faceți clic pe fila de meniu Anulat.
  1. Faceți clic pe produsul sau serviciul anulat.
  1. Confirmați modificările în pagina Prezentare generală.

Ți-a fost util acest articol?

0 din 0 au apreciat acest articol

Încă ai nevoie de ajutor? Trimite-ne un mesaj