Prezentare generală a tabloului de bord al zonei clientului

Dan Boricean

Ultima actualizare 20 de zile în urmă

Tabloul de bord din Zona Clientului oferă clienților tăi o imagine de ansamblu clară asupra contului lor, facilitând gestionarea tuturor informațiilor dintr-un singur loc. Iată ce vor găsi:

  • Total comenzi – Numărul tuturor comenzilor plasate.
  • Total facturi – O modalitate rapidă de a număra și verifica toate facturile.
  • Facturi neplătite – O modalitate rapidă de a identifica și plăti facturile restante.
  • Tichete active – O listă de solicitări de asistență deschise pentru o urmărire ușoară.
  • Produse și servicii active – Afișează toate abonamentele active, cu linkuri pentru a le gestiona.

Clienții pot, de asemenea, să navigheze la Produse și Servicii, Facturi și Setări Cont. Totul se actualizează în timp real, astfel încât să aibă întotdeauna cele mai recente informații despre abonamentele și plățile lor.

Ți-a fost util acest articol?

0 din 0 au apreciat acest articol

Încă ai nevoie de ajutor? Trimite-ne un mesaj