Cum își modifică clienții setările contului
Dan Boricean
Ultima actualizare 20 de zile în urmă
Acest articol le arată clienților dvs. cum să personalizeze setările contului. Pagina Setări cont permite clienților:
- editați informațiile profilului
- schimbă parola contului
- adăugați autentificare cu doi factori
- vizualizați istoricul e-mailurilor
- Delegați de cont
- Program de afiliere
- Conectați-vă la zona clientului.
- Faceți clic pe pictograma profilului.
- Selectați Contul meu.
- Se afișează pagina Profil.

Clienții își pot actualiza datele personale și cele ale companiei din setările profilului.
- Actualizați numele și limba profilului, completați câmpurile și faceți clic pe Salvare pentru a aplica modificările.
- Adăugați o adresă de e-mail nouă sau editați adresa de e-mail existentă.
- Schimbați-vă numărul de telefon adăugând un număr nou sau editându-l pe cel actual.

- Adăugați sau editați adresa și adăugați detalii despre companie pentru a include codul fiscal/TVA înregistrat.


- Accesați Securitate în meniul din stânga.
- Introduceți parola veche și parola nouă.
- Faceți clic pe Schimbare parolă pentru a salva modificările.

Pentru a activa și dezactiva autentificarea cu doi factori, clienții dvs. au nevoie de două aplicații pe dispozitivele mobile: un scaner de coduri QR și un autentificator (de exemplu, Google Authenticator).
- În secțiunea Securitate și derulați în jos până la Autentificare cu doi factori
- Faceți clic pe Activare.

- Scanați codul QR folosind aplicația de autentificare mobilă.
- Copiați codul generat.
- Introduceți codul în câmpul furnizat (fără spații).
- Faceți clic pe Activare pentru a activa autentificarea cu doi factori.

- În pagina Securitate și faceți clic pe Dezactivare.

- Deschide aplicația de autentificare.
- Localizați codul de securitate.
- Introduceți codul de securitate în câmpul furnizat de pe pagina Securitate.
- Faceți clic pe Dezactivare în fereastra pop-up pentru a confirma.


Clienții pot invita un delegat și pot acorda acces la toate produsele contractuale sau la unele specifice.
- Accesați Delegați de cont în meniul din stânga.
- Faceți clic pe Invitați delegat.
- Introduceți adresa de e-mail a delegatului și selectați produsele contractuale la care doriți să partajați accesul sau alegeți-le pe toate.
- Faceți clic pe Trimiteți invitația pentru a confirma.


Clienții pot vizualiza prezentarea generală a programului de afiliere, comisioanele și plățile accesând Contul meu și selectând Program de afiliere în partea stângă.
- Faceți clic pe Program de afiliere din meniul din stânga. Va afișa prezentarea generală a programului de afiliere.
- Clienții pot crea un link către un program de afiliere și pot urmări recomandările din prezentarea generală a afiliaților.
- Clienții pot, de asemenea, să gestioneze destinațiile de plată, să vizualizeze istoricul plăților și să vadă detalii despre comisioane.

