Cum mă înregistrez și mă autentific

Dan Boricean

Ultima actualizare 20 de zile în urmă

Acest articol trece în revistă pașii pe care potențialii clienți îi urmează pentru a crea un cont în magazinul dvs. De asemenea, le arătăm administratorilor și personalului magazinului cum să retrimită un link de verificare a contului clienților.

Crearea unui cont
Primul pas este să partajați adresa URL de conectare la client a magazinului dvs. Acea adresă URL arată astfel:

Sau, dacă ați folosit un domeniu personalizat, puteți partaja numele de domeniu al magazinului dvs.

În continuare, clienții dumneavoastră:

  1. Accesați pagina de conectare.
  2. Faceți clic pe linkul Creați unul aici .
  1. Completați câmpurile.
  2. Faceți clic pe Continuare.
Retrimiterea unui cod de verificare

Dacă un client nu își verifică contul, administratorii sau personalul magazinului pot retrimite codul de verificare la adresa de e-mail a clientului.

  1. Accesați tabloul de bord Upmind.
  2. Faceți clic pe Clienți în meniul din partea stângă.
  3. Faceți clic pe fila de meniu Listă de clienți.
  4. Faceți clic pe subtitlul Clienți neverificați.
  1. Faceți clic pe numele clientului.
  2. Sub titlul Prezentare generală, faceți clic pe Istoricul e-mailurilor.
  1. Faceți clic pe pictograma roată dințată.
  2. Faceți clic pe Retrimitere.
Verificarea și autentificarea clientului

Clientul deschide e-mailul din magazinul dvs. și dă clic pe linkul de verificare.

  1. Introduceți datele de autentificare.
  2. Faceți clic pe butonul Autentificare.

Magazinul se deschide și clientul este autentificat.

Ți-a fost util acest articol?

0 din 0 au apreciat acest articol

Încă ai nevoie de ajutor? Trimite-ne un mesaj