Cum plaseaz o comandă

Dan Boricean

Ultima actualizare 20 de zile în urmă

Acest articol le arată clienților cum să achiziționeze unul sau mai multe articole. Clienții învață cum să adauge articole într-un coș, să introducă o metodă de plată pe pagina de finalizare a comenzii și să găsească un rezumat al comenzii.

Deschiderea paginii Magazinului

Primul pas este să deschideți pagina Magazin. Aici clienții pot vedea catalogul dvs. și pot citi informații despre produs.

  1. Conectați-vă la contul magazinului.
  2. Faceți clic pe fila de meniu Plasați o comandă nouă.
Dacă activați finalizarea comenzii ca oaspete, clienții nu trebuie să se conecteze la contul lor de magazin pentru a accesa catalogul de produse.
  1. Pe pagina următoare, selectați o categorie de produse din meniul din stânga (dacă este disponibilă).
Citirea informațiilor despre produs

Pentru a afla mai multe despre produs, faceți clic pe linkul „citește mai mult” .

Clienții pot da clic pe imagine (dacă este disponibilă) pentru a deschide pagina cu informații despre produs.

În acest moment, clienții au două opțiuni:

  1. Faceți clic pe link pentru a adăuga produsul în coș.
  2. Faceți clic pe butonul Înapoi pentru a ieși din pagina cu informații despre produs și a reveni la catalog.
Înțelegerea paginii Coșului

Pe pagina Coș, clienții au mai multe opțiuni.


  1. Faceți clic pe pictograma Coș de gunoi pentru a elimina elementul.
  2. Adăugați informații în câmpul personalizat (dacă a fost creat de proprietarul magazinului).
  3. Faceți clic pe butonul Continuați cumpărăturile.
  4. Adăugați un cod de reducere , dacă este disponibil.
  5. Faceți clic pe butonul Continuați cu finalizarea comenzii pentru a finaliza tranzacția.
Aceasta este ultima șansă a clientului de a confirma articolele din coș înainte de a plăti.
Înțelegerea paginii de finalizare a comenzii

Designul paginii de finalizare a comenzii pe partea clientului depinde de modul în care proprietarul magazinului configurează setările magazinului. În general, clienții trebuie să parcurgă patru pași.

  1. Confirmați sau editați adresa de cumpărături.
  2. Adăugați sau confirmați metoda de plată .
  3. Adăugați un cod de reducere, dacă este disponibil.
  4. Faceți clic pe Plasați comanda și plătiți.
Revizuirea comenzii

După ce clientul plătește, Upmind afișează pagina cu rezumatul comenzii.


  1. Clienții pot revizui comanda.
  2. Vizualizați factura.
  3. Vedeți numărul comenzii.
  4. Anulați comanda.

Clienții pot, de asemenea, să revizuiască comenzile pe pagina Produse și Servicii.


  1. Faceți clic pe fila de meniu Produse și servicii.
  2. Faceți clic pe Abonamente sau Achiziții unice în meniul din stânga.

Ți-a fost util acest articol?

0 din 0 au apreciat acest articol

Încă ai nevoie de ajutor? Trimite-ne un mesaj